LÆS om de nyeste tendenser inden for facebook markedsføring

Er din virksomhed klar til annoncering (eller spilder du dine penge)?

Det er dyrt, hvis du begynder at kaste penge efter annoncering (og især hjælp til det), hvis du ikke er det rette sted i din virksomhed. I dagens blogindlæg deler vi, hvad der grundlæggende skal til, for at dine annoncer rent faktisk giver overskud. Vi taler ind i mellem med folk, der har enten selv har brugt penge på Facebookannoncer, eller har hyret nogen til det, og helt ærligt ikke har fået noget særligt ud af det! Det sker oftere, end man skulle tro. Og vi har også oplevet det!

Sandheden ingen siger til dig

I dagens blogindlæg vil vi gerne understrege en sandhed, der bliver sagt højt alt for lidt! Især af sådan nogle som os, som lever af at hjælpe andre med markedsføring. Det tager ÅR at bygge en forretning, du kan leve godt af. For nogle mange. Selvom de gør rigtig meget af det rigtige. 

Hvad er en god leadpris?

Det er et af de spørgsmål, vi får rigtig ofte, og vi kan allerede nu afsløre, at du ikke får det svar, du gerne vil have - men til gengæld får du et svar, du reelt kan bruge til noget. Lad os først se på, hvad der rent faktisk er med til at afgøre, hvad du betaler for dine leads. Bagefter ser vi på, hvad det er meget vigtigere end din leadpris, og hvorfor leadprisen alene dybest set ikke er brugbar.

MERE END 100.000 VIEWS

SE VORES LIVESTREAMS