Stop med sælge

, ,
Hvis du vil have succes med Facebook, skal du stoppe med at fokusere på salg og i stedet fokusere på at skabe værdi for målgruppen. Ikke bare med dine ydelser - men også med din markedsføring.

Fra bredde til dybde

, ,
For at få succes med salg via Facebook, så er det ikke nok at være synlig. Du skal være synlig på den rigtige måde. Faktum er, at sådan har det været et stykke tid. Vi er allesammen blevet kraftigt reklame-vaccineret gennem 90’ernes og 00’ernes tv-reklamer og bannere, der blinkede om kap for at få vores opmærksomhed.  Det betyder, at modtageren ikke mere blot køber produktet, fordi vi stiller det op foran næsen på dem. Faktisk kan det virke lige modsat i dag.

Skab relationer

, ,
Hvad skal der egentlig til for at få grebet om markedsføring på Facebook? Det er hverken smarte strategier eller en bestemt måde at sætte annoncer op på. For at skabe en langvarig, bæredygtig succesfuld tilstedeværelse på Facebook, skal man som virksomhed tilbage til nogle gode gamle dyder, som nogle gange bliver glemt i markedsføringen.