Den bæredygtige strategi tager udgangspunkt i den enkelte virksomheds erfaringer, viden og data. Og den har fokus på at gøre en positiv forskel for målgruppen, fordi det er det, der over tid virker.

Carolina Björk Søndergaard
Kreativ kampagnechef & Founder

Få flere på dit nyhedsbrev eller webinar med Facebook-annoncer

Når du kører kampagner, så er det alt afgørende at forarbejdet er grundigt. For det er her du har mulighed for at få succes med dine annoncer. For at få mest ud af dine kampagner, er det også vigtigt at du løbende tester og har nogle retvisende statistikker, der kan guide dig til, hvad der fungere ift. lige præcis dit produkt og din målgruppe. På den måde har du hele tiden mulighed for at optimere og skabe endnu mere opmærksomhed og trafik.

De her steps går vi igennem sammen

1. Analyse & strategi
Vi starter med at se på din forretning og tidligere kampagner, og hvor og hvordan det giver mening at sætte ind. Hvis vi arbejder specifikt med en kampagne til nyhedsbrev, hjælper vi med at udvælge og optimere din vinkel på din freebie. Hvis det er en webshop, vi hjælper, vil vi her udvælge de produkter, som vi skal fokusere på i kampagnen og vi finder den strategi, der passer til din virksomhed, og de mennesker, der står for markedføringen i virksomheden.

2. Kampagneindhold
Vi holder møde med vores tekstforfattere. Sammen finder vi de rigtige vinkler til din kampagne. Bagefter producerer vi skarpe tekster og fængede billeder til din kampagne vi. Når vi laver kampagner til nyhedsbrev eller webinar, sørger vi også for, at du har en landingpage, der konverterer godt og sender målgruppen fra Facebook direkte ind på din nyhedsbrevsliste.

3. Opsætning af kampagne
Vi sørger for, at det tekniske spiller. Vi sætter pixel ind relevante stede og sørger for at udvælge og oprette relevante målgrupper til din kampagne. Når vi har gjort det, sætter vi din kampagne op.

4. Optimering og løbende justering
De første dage bruger vi på at se, hvordan kampagnen klarer sig. Når den har levet i 3-4 dage, får du en video go mail fra os, hvor vi deler, hvordan kampagnen klarer sig og hvor vi ser, der skal justeres. Der kan komme flere justeringer undervejs.

5. Evaluering og rådgivning
Vi gennemgår kampagnen med dig, så du kan se, hvordan det fungerer, og hvad der virkede bedst. Du får vores anbefaling og rådgivning til at optimere din salgstragt. Så hver eneste kampagne bidrager positivt til din markedsføring både nu og i fremtiden.

Mens vi kører dine annoncer, skal du også have en brandingkampagne kørende, hvor du har opslag hver uge – helst med video, hvor du deler ud af din viden og erfaring. Det hjælper dig med at opbygge gode målgrupper. Og i sidste ende vil det give dig billigere og bedre leads. Opslag til brandingkampagne må ALDRIG indeholde salg.

Vi arbejder aldrig med rigide målsætninger. Hver eneste kampagne har sit eget potentiale og forløb, som afhænger af alt fra kampagnes indhold, til strategien til hvordan markedet er lige i den periode, hvor kampagnen kører ud.

Christian Søndergaard
Analysechef, CEO & Founder

Få lavet et kampagne forløb der passer til DIG og DIT produkt

Alle forløb er individuelle og vi skræddersy derfor altid vores kampagneforløb, så de passer lige præcis til dit brand og dit produkt. Der er selvfølgelig nogle overordnede steps man skal igennem og som sikrer at vi både løbende i processen og bagefter kan evaluere på performance og annoncepriser.