Vi kalder det den bæredygtige facebook-strategi. Mest af alt fordi det er den eneste strategi, som virker i øjeblikket!

Hos Crowdpleaser har vi arbejdet med marketing i en menneskealder. Og vi var blandt de første, der tog Facebook til os som den primære markedsføringsplatform. Dengang i starten var der ikke mange, der tog Facebook alvorligt som salgskanal. I dag har det vist sig, at være en af de absolut vigtigste salgskanaler  – nærmest uanset, hvad man som virksomhed ønsker at sælge. Og intet tyder på, at Facebook mister sin relevans i øjeblikket. Men markedet er blevet mere broget. Og udviklingen går stærkt. Det, der virkede i går virker ikke nødvendigvis i morgen. Desuden er der heller ikke mange standarder hverken for indhold eller annonceringsstrategi, som har samme resultat fra den ene virksomhed til den anden.

Det kræver en vedholdende skræddersyet indsats. At man som virksomhed tør tage det lange blik på og acceptere, at der skal både strategiske justeringer og investeringer til undervejs før man ser et resultat.

Hos Crowd Pleaser ved vi det. Og derfor skræddersyer vi forløbene for hver eneste kunde. Vi følger og op og holder øje med både data og tal og den værdi og respons, vi kan se, opslagene får på Facebook. For at skabe en langsigtet og det vi kalder en bæredygtig strategi på Facebook så kræver det, at vi hele tiden fornyer os og følger med i markedet. Erfaring er et stærkt kort – men modet og indsigten til sommetider at gå den stik modsatte vej er lige så vigtig. Derfor bliver vi hele tiden ved med at dygtiggøre os selv og vores ansatte. Vi tager kurser og vi evaluerer og lærer af hvert eneste forløb, vi arbejder med.

Forvent alt andet end standard – det gør vi!

Carolina Björk Søndergaard

Kreativ kampagnechef & Founder

Carolina Björk er serieiværksætter og har stiftet mere end 5 virksomheder. Hun er uddannet journalist og en af landets mest erfarne specialister i facebook-markting. Hun er desuden underviser og businesmentor og har arbejdet med mere end 1.000 iværksættere.

Christian Søndergaard

Analysechef, CEO & Founder

Christian Søndergaard er ekspert i alt hvad der handler om tal, strategi, koncept og analyse på Facebook. Han har stået bag flere virksomheder og har desuden læst filosofi og undervist i ledelse på Syddansk Universitet.

Samarbejdspartnere

Vi er et team af dygtige annoncefolk og talknusere, erfarne eksperter i facebook-strategi, kreative marketingfolk og grafikere og seriøse indholdsproducenter. Det er nemlig kun når alle elementer er i spil, vi får skabt den succesfulde tilstedeværelse på Facebook.

Peter Clausen

Peter er fotojournalist og har mere end 15 års erfaring med at fortælle historier med billeder og video. Vi bruger ham blandt andet til at skyde billeder og videoer til annoncer og opslag på Facebook – både til os selv og vores kunder. 

Olivia Frank Lyngsø

Studentermedhjælper og gymnasieelev. Olivia har et stort talent for struktur og analyse og hjælper os med alt fra opsætning af kampagner til løbende opdatering af data og tal for vores kunder.

Lone Vinge

Ekstern CFO og revisor. Lone ejer Talstærk og sørger for løbende opdatering af vores bogholderi, betaler regninger og sørger for, at der er styr på pengene.

Nana Askov

Nana Askov er grundlægger og leder af NORD Communications. Hun har mange års erfaring i medieverdenen både som journalist og leder. Hun rådgiver i dag større virksomheder, er ekspert i grundfortælling, autentisk kommunikation og personlig branding.

Annemarie Friislund

Annemarie har mere end 20 års erfaring som projektleder og formidler indenfor kunst, kultur og branding. Hun er tilknyttet NORD Communications og skriver blandt andet tekster til annoncer og sætter landingpages op til vores kunder. 

Maria Daa

Maria er grafiker og laver alt grafisk materiale til annoncer til vores kunder og os selv. Maria er særligt dygtig til at få skabt billeder, som både fanger målgruppen og udtrykker virksomhedens brand og værdier tydeligt.