Vi kalder det den bæredygtige facebook-strategi. Mest af alt fordi det er den eneste strategi, som virker i øjeblikket!
-
Hos Crowdpleaser har vi arbejdet med marketing i en menneskealder. Og vi var blandt de første, der tog Facebook til os som den primære markedsføringsplatform. Dengang i starten var der ikke mange, der tog Facebook alvorligt som salgskanal. I dag har det vist sig, at være en af de absolut vigtigste salgskanaler – nærmest uanset, hvad man som virksomhed ønsker at sælge. Og intet tyder på, at Facebook mister sin relevans i øjeblikket. Men markedet er blevet mere broget. Og udviklingen går stærkt. Det, der virkede i går virker ikke nødvendigvis i morgen. Desuden er der heller ikke mange standarder hverken for indhold eller annonceringsstrategi, som har samme resultat fra den ene virksomhed til den anden.
-
Det kræver en vedholdende skræddersyet indsats. At man som virksomhed tør tage det lange blik på og acceptere, at der skal både strategiske justeringer og investeringer til undervejs før man ser et resultat.
Hos Crowd Pleaser ved vi det. Og derfor skræddersyer vi forløbene for hver eneste kunde. Vi følger og op og holder øje med både data og tal og den værdi og respons, vi kan se, opslagene får på Facebook. For at skabe en langsigtet og det vi kalder en bæredygtig strategi på Facebook så kræver det, at vi hele tiden fornyer os og følger med i markedet. Erfaring er et stærkt kort – men modet og indsigten til sommetider at gå den stik modsatte vej er lige så vigtig. Derfor bliver vi hele tiden ved med at dygtiggøre os selv og vores ansatte. Vi tager kurser og vi evaluerer og lærer af hvert eneste forløb, vi arbejder med.