det siger vores kunder

Crowd Pleaser står for min strategi, indholdet til mine kampagner og opsætning og optimering. Det betyder, at jeg ikke behøver forholde mig til den daglige drift af annoncer og Facebook. Det har været og er en god investering for min forretning at have Crowd Pleaser med på mit team. Det sidste år har Crowd Pleaser hjulpet mig med at sende over 25.000 seere forbi mit webinar med Facebook og annoncering på Facebook.

Crowd Pleaser hjalp mig med at få skabt et kontinuerligt flow af leads, som så bliver til betalende kunder. Jeg kunne se meget hurtigt se på min bundlinje at det virkede. Jeg får nye leads ind hver dag – leads som tidligere krævede langt mere at hente ind – og jeg fik langt færre af dem.

Det har været fortryllende at arbejde samme med Crowd Pleaser. Jeg fik på under 2 måneder over 20.000 nye læsere på mit nyhedsbrev. Og det er de rigtige mennesker. Det betød blandt andet, da Corona-krisen kom, så var jeg allerede gearet til at omlægge min forretning til at sælge og levere mine ydelser digitalt.



Der er mange, der kan en masse. Men Crowd Pleaser kan noget særligt. De rammer hovedet på sømmet ved at tage udgangspunkt i os. De kigger på os som virksomhed, hvem vi er – og hvad det er for en målgruppe, vi har. Og så er de, ud fra det, i stand til at se de potentialer, der er. 

Jeg har fået en enkelt strategi og struktur for min markedsføring, der gør, at jeg ved, hvad jeg skal gøre hvornår. Og det virker. Her et år efter, vi startede, har jeg en fuld kalender med forløb og sessioner, vi har fået en meget større nyhedsbrevsliste og en rytme med ugentlige livestreams, som er med til at tiltrække lige netop dem, der er et match til os.



 

Jeg kan virkelig anbefale, at have jer som støtte til at komme længere ud med sit budskab. Det har jo givet de vildeste resultatet med godt 8000 nye på nyhedsbrevet, og mit salg er steget, efter at jeg nu kan komme længere ud med mit budskab. Jeg føler mig virkelig klædt godt på ift., hvordan jeg nu skal vokse i min forretning herfra.


C&C er kompetente og ærlige. Ingen slinger. Og der blev taget udgangspunkt i mig og hvad jeg kunne lide at lave. Det betød, at jeg med denne kampagne næsten firedoblede min forrige kampagne i salg. Men det samme skete også for Facebooksiden og en fordobling af nyhedsbrevslæsere.

En ting er alt det lavpraktiske og tekniske, som jeg har fået en større forståelse og indsigt i. Forløbet har gjort en kæmpe forskel for mig og min forretning. Min indtægt er blevet dramatisk øget. 

Det lyder utroligt, men det er blevet nemmere at markedsføre sig. Jeg føler faktisk slet ikke, jeg har brugt kræfter på det. Det er blevet en leg og noget, der er sjovt. Det er pludselig nemt at få folk med på mine tilbud. Det at få hjælp til struktur har betydet meget. Nu har jeg en køreplan for mine kampagner,” fortæller Ida.